lunedì 15 dicembre 2014
AdLand stuff of the day. HO HO NO GO - Ogilvy & Mather Advertising Paris
"At Ogilvy Paris, we’re sure that testing our ideas can occasionally help us improve them.
But for anyone who’s struggled through a particularly difficult round of focus groups, sometimes it can seem like even an idea as splendid as Christmas might barely limp its way across the testing finish line.
So whilst we can’t wish you a Merry Christmas, here’s to a holiday season full of good spirit and to another year in search of brilliant ideas…that make it through testing.
--
Chez Ogilvy Paris, nous savons que parfois, le meilleur moyen d'améliorer une idée, c'est de la tester.
Pourtant, ces séances se révèlent souvent extrêmement ennuyeuses...demandez à n'importe quel participant de ces focus groupes, il vous confirmera que même une idée aussi joyeuse que Noël peut ne pas être retenue.
Donc puisqu'on ne peut pas vous souhaiter un Joyeux Noël, nous vous souhaitons des vacances de fin d'année pleines de bonne humeur et une année prochaine remplie d'idées aussi brillantes que celle de Noël... Qui soient enfin retenues!"
--
Credits:
Ogilvy & Mather Paris
Directeur Général: Philip Heimann
Executive Creative Director: Baptiste Clinet
Creative Director: Paul Kreitmann
Copywriter: Andrew Mellen
Art Director: Bruna Gonzalez
Agency Producer: Antoine Bagot
Illustration: Robyn Makinson, Jeremy Bouchet
Production Company: Les Télécréateurs
Director: Vincent Lobelle
Producer: Hélène Daubert
DOP: Martin De Chabaneix
Post Production: HOME DP
Sound/Music: SCHMOOZE
Iscriviti a:
Commenti sul post (Atom)
Nessun commento:
Posta un commento